مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 11:002021-08-29اقتصادي

فارس من| یعقوبی: دریافت استعلام برای صدور کارت بازرگانی الزامی است


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: شرکت آینده سازان بهشت پارس در روستای اسبچین عباس آباد دارای کارت بازرگانی بوده که برای تمدید کارت بازرگانی دریافت استعلام الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان کارت بازرگانی برای سهامداران آینده سازان بهشت پارس صادر شود   در سامانه فارس من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

ابراهیم یعقوبی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: دریافت کارت بازرگانی در راستای قانون براساس  استعلام های دستگاه های تامین اجتماعی، دارایی و مالیات است.

وی افزود: شرکت آینده سازان بهشت پارس در روستای اسبچین عباس آباد دارای کارت بازرگانی بوده که برای تمدید کارت بازرگانی دریافت استعلام لازم الاجرا است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه تمام مراحل استعلام به صورت سامانه ای است، اضافه کرد: درصورت تعیین تکلیف وضعیت دارایی، مالیات و تامین اجتماعی کارت بازرگانی صادر می شود.

یعقوبی به آغاز ساخت این پایانه از سال 82 اشاره کرد و افزود: عملیات احداث این پایانه تا سال 97 ادامه داشت و در سال 97 پروانه بهره برداری فاز نخست را دریافت کرد که مهم ترین موضوع در پیشرفت این واحد شفاف سازی فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| یعقوبی: دریافت استعلام برای صدور کارت بازرگانی الزامی است

فارس من| یعقوبی: دریافت استعلام برای صدور کارت بازرگانی الزامی است